Hoi, nog geen maand oud en ik ben al achteruit tegen een stenen muur gereden!!! Ugh! Iemand een idee van de kosten om de bumper te vervangen? Hij is aan de zijkant beschadigd en ook gebarsten 
Ja, dat weet ik. Nu moeten we ze wegpoetsen. :laughing:I miss the days when a little bar keeper's friend took care of minor scuffs.
Zeer goed gezegd, ik was ongeveer 15 jaar geleden het slachtoffer van een slecht bedrijf en het was geen leuke situatie.Hoewel de prijs zeker een overweging is, zou ik er geen primaire overweging van maken bij het kiezen van een carrosseriebedrijf. Als er een branche is met zo'n grote variatie in kwaliteit, ben ik er niet van op de hoogte. Een slecht uitgevoerde klus ziet er over een paar jaar uit als ****.
- Mark
Probeer deze site... misschien is er een gebruikte in goede staat, zelfs in uw kleur, van een locatie bij u in de buurt of bereid om te verzenden...Iemand is achteruit tegen mijn auto gereden en is ervandoor gegaan. Heeft iemand goede sites gevonden voor de bumper? Ik heb online gezocht en kan er niet eens een vinden.
Je zou een beter antwoord kunnen krijgen op dit forumHoe kan ik mijn achterbumper van mijn Santa Fe uit 2004 openen (verwijderen)?