Hyundai Forums banner

Kosten voor het vervangen van de achterbumper

132K views 22 replies 19 participants last post by  Xsolara  
#1 ·
Hoi, nog geen maand oud en ik ben al achteruit tegen een stenen muur gereden!!! Ugh! Iemand een idee van de kosten om de bumper te vervangen? Hij is aan de zijkant beschadigd en ook gebarsten :(

#2 · (Edited)
Prijs van bumperafdekking en onderdelenafdekking door de afdekking, verf toevoegen, arbeid toevoegen om te installeren

Beter om geld te nemen en te sparen, wie weet, misschien beschadig je de bumper over 2 weken weer door iets anders te doen.

Ik zou een heel ruwe schatting van $750-900 wagen, dat zou een goede huisbetaling zijn of iets dat in waarde zou stijgen, in plaats van een afschrijvende auto.

#10 ·
Toen ik een voorbumpercover voor mijn Elantra Touring nodig had, kreeg ik prijzen variërend van $500 tot $1200. Twee offertes ($950 en $1200) waren voor OEM-bumpercovers, uitgevoerd door grotere, gevestigde bedrijven. De optie van $500 was een aftermarket bumpercover, bij een eenmansgarage.

Ik koos voor de optie van $500. Afgezien van een paar plekken waar ik ruwe randen op de lak kon zien, was het geen slechte optie.

#12 ·
Hoewel de prijs zeker een overweging is, zou ik er geen primaire overweging van maken bij het kiezen van een carrosseriebedrijf. Als er een branche is met zo'n grote variatie in kwaliteit, ben ik er niet van op de hoogte. Een slecht uitgevoerde klus ziet er over een paar jaar uit als ****.

- Mark
Zeer goed gezegd, ik was ongeveer 15 jaar geleden het slachtoffer van een slecht bedrijf en het was geen leuke situatie.

#13 ·
Om dit in perspectief te plaatsen...

Iemand heeft zijn auto tegen de achterkant van de mijne 'gewreven' terwijl deze geparkeerd stond.
De lak is beschadigd aan de bestuurderskant van de bumper (twee krassen op het aangrenzende zijpaneel bij het wiel). Maar geen kapotte onderdelen.

Gelukkig heeft de dame die het gedaan heeft een briefje achtergelaten.
Een politierapport ingediend voor verzekeringsdoeleinden, dus alles is gedekt en mijn verzekering zal niet worden beĂŻnvloed.

De carrosseriebedrijf zei dat het ongeveer $1500-$1800 zou kosten om het te repareren.
Ik zal het morgenochtend zeker weten zodra alles is goedgekeurd door de verzekeringsmaatschappij.

#15 ·
Iemand is achteruit tegen mijn auto gereden en is ervandoor gegaan. Heeft iemand goede sites gevonden voor de bumper? Ik heb online gezocht en kan er niet eens een vinden.
Probeer deze site... misschien is er een gebruikte in goede staat, zelfs in uw kleur, van een locatie bij u in de buurt of bereid om te verzenden...
Car-Part.com--Used Auto Parts Market

#16 ·
Het advies om goedkoopste niet als criterium te hanteren, is goed. Als een bumper niet goed is gespoten, zal de verf snel loslaten. Een flexibele bumper vereist een andere techniek dan het spuiten van een paneel. Als er geen flex-middelen worden gebruikt, zal de verf loslaten. Evenzo kunnen er pasproblemen zijn als een aftermarket- of jobber-bumper wordt gebruikt. Vraag rond voordat u zich vastlegt op een goedkope klus.

Pat.