Ik ben een enorme N-Line-bewonderaar en het zou wel eens mijn volgende auto kunnen worden begin 2022, dus ik heb deze forums bekeken om te zien wat mensen die de auto bezitten te zeggen hebben en ik heb het gevoel dat de algemene consensus "fantastisch" is. Geen enkele auto is perfect, hetzelfde geldt voor de Sonata. Maar het is een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
Dat gezegd hebbende, niemand heeft nog een foto geplaatst van de "Night Edition" die eraan komt, maar ik heb deze van Instagram geplukt omdat het vrij duidelijk was.
Wat deze versie nieuw met zich meebrengt, is al in andere threads vermeld, maar ik denk dat ik ze me herinner:
Dat gezegd hebbende, niemand heeft nog een foto geplaatst van de "Night Edition" die eraan komt, maar ik heb deze van Instagram geplukt omdat het vrij duidelijk was.
Wat deze versie nieuw met zich meebrengt, is al in andere threads vermeld, maar ik denk dat ik ze me herinner:
- Rode accenten (kijk naar de voorkant)
- Speciale Hyundai-emblemen (zie voorkant, ik denk dat ze donkerchroom zijn)
- Speciale zwarte Night Edition-velgen
- Rood geschilderde remklauwen (nee, geen N performance remmen)
- Koolstofvezel achterklepspoiler
- Trim alleen verkrijgbaar in zwart of wit (erg meh, want ik hou ook van andere kleuren)