Hyundai Forums banner

Hyundai Sonata N-Line Night Edition

23K views 89 replies 21 participants last post by  21NLineSonata  
#1 ·
Ik ben een enorme N-Line-bewonderaar en het zou wel eens mijn volgende auto kunnen worden begin 2022, dus ik heb deze forums bekeken om te zien wat mensen die de auto bezitten te zeggen hebben en ik heb het gevoel dat de algemene consensus "fantastisch" is. Geen enkele auto is perfect, hetzelfde geldt voor de Sonata. Maar het is een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Dat gezegd hebbende, niemand heeft nog een foto geplaatst van de "Night Edition" die eraan komt, maar ik heb deze van Instagram geplukt omdat het vrij duidelijk was.

Wat deze versie nieuw met zich meebrengt, is al in andere threads vermeld, maar ik denk dat ik ze me herinner:
  • Rode accenten (kijk naar de voorkant)
  • Speciale Hyundai-emblemen (zie voorkant, ik denk dat ze donkerchroom zijn)
  • Speciale zwarte Night Edition-velgen
  • Rood geschilderde remklauwen (nee, geen N performance remmen)
  • Koolstofvezel achterklepspoiler
  • Trim alleen verkrijgbaar in zwart of wit (erg meh, want ik hou ook van andere kleuren)

#2 ·
Wielen zijn best mooi. Die rode accentstukken zijn voor mij echter veel te ordinair. Als ik aan de Night Edition denk, verwacht ik dat alle afwerking donkerder is. Donkere koplampen en donker chroom of zwarte afwerking rond de ramen. Ik weet dat de 'murdered look' niet voor iedereen is weggelegd, maar als ik een zwarte auto had, zou hij zwarter dan zwart zijn, lol. Hopelijk is het geen al te duur pakket, aangezien het meeste hiervan met wat vinyl en verf gedaan kan worden.

#8 ·
Velgen zijn best mooi. Die rode accentstukken zijn voor mij veel te 'rice' (opgepimpt). Als ik aan Night Edition denk, verwacht ik echter dat alle bekleding donkerder is. Donkere koplampen en donker chroom of zwarte bekleding rond de ramen. Ik weet dat de 'murdered look' niet voor iedereen is weggelegd, maar als ik een zwarte auto zou hebben, zou hij zwarter dan zwart zijn lol. Hopelijk is het geen al te duur pakket, aangezien het meeste met wat vinyl en verf kan worden gedaan.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het rood zo "rice" is, want dat is zo'n beetje de omvang ervan, alleen die accentstukken aan de voorkant.

Ik denk dat de prijs in principe hetzelfde zal zijn als de standaard N-Line, misschien zo'n $1.000 extra, als ik zou moeten gokken.

#5 ·
Het enige dat ik leuk vind aan de night edition is het feit dat ze besloten hebben om te gaan voor de projectorstijl led-koplampen. Verder is de normale n-line imo beter.
Dit is een Koreaanse N Line. Ik gok dat wanneer de Nights in de VS opduiken, ze niet de projectorstijl lampen zullen hebben. De Amerikaanse modellen verliezen allerlei functies die alle anderen op de N Line krijgen.

#4 ·
Ik ben een enorme N-Line bewonderaar en het zou wel eens mijn volgende auto kunnen zijn begin 2022, dus ik heb deze forums bekeken om te zien wat mensen die de auto bezitten te zeggen hebben en ik heb het gevoel dat de algemene consensus "fantastisch" is. Geen enkele auto is perfect, hetzelfde geldt voor de Sonata. Maar het is een uitstekende waarde voor wat het is.

Dat gezegd hebbende, niemand heeft nog een foto geplaatst van de "Night Edition" die eraan komt, maar ik heb deze van Instagram gepakt omdat het vrij duidelijk was.

Wat deze versie nieuw brengt, is al in andere threads vermeld, maar ik denk dat ik me ze herinner:
  • Rode accenten (kijk naar de voorkant)
  • Speciale Hyundai-emblemen (zie voorkant, ik denk dat ze donker chroom zijn)
  • Speciale zwarte Night Edition velgen
  • Rood gespoten remklauwen (nee, geen N performance remmen)
  • Koolstofvezel achterklepspoiler
  • Trim alleen verkrijgbaar in zwart of wit (erg meh, want ik hou ook van andere kleuren)

View attachment 460392
Ik heb de video waarin dit zat een week of 2 geleden gepost (toen ze de Elantra N lanceerden) en vroeg me af of dat het was. Was gewoon in de war door de naam "het zwart" erop. Ziet er cool uit. Jammer dat we waarschijnlijk de projector koplampen niet krijgen

#6 ·
Dit krijgt de Amerikaanse "Night Edition":

Carbon Fiber Reinforced Plastic (CFRP) achterlipspoiler
Matzwarte 19-inch unieke lichtmetalen velgen met CFRP-naafdoppen
Rode remklauwen
Donkerchroom emblemen voor en achter
Matzwarte spiegelkap en bovenste deurgreepafdekkingen (carrosseriekleur op Quartz White)

Bron: https://www.hyundainews.com/assets/...s.com/assets/documents/original/47314-2022MYSonataDealerPriceSheet11Jun2021.pdf

De versie genaamd "The Black" is voor de Koreaanse markt. Bron: https://www.hyundainews.com/en-us/releases/3352

#10 ·
Zoals anderen al hebben gezegd, is dat niet wat de VS zullen krijgen, qua specificaties. We zullen niet dezelfde lichten krijgen en ik betwijfel of de rode markeringen op de productieversie zullen staan.

Ik heb net landelijk gezocht, nog geen Night Editions uit 2022. Ik heb wel veel 2022 N Lines gezien. De laagste prijs is dichtbij, maar voor mij buiten de staat. Bij dezelfde dealer waar ik mijn '16 Sonata PHEV Limited kocht. New 2022 Hyundai Sonata N Line For Sale $33,186 | Cars.com Niet slecht. De geadverteerde prijs is inclusief documentatiekosten en maakt gebruik van de $500 contante korting voor het kiezen van het Hyundai standaard financieringstarief. Ga er gewoon mee akkoord en herfinancier dan voordat u zelfs maar uw eerste betaling doet.

#11 ·
Zoals anderen al hebben gezegd, is dat niet wat de VS zullen krijgen, qua specificaties. We krijgen niet dezelfde lichten en ik betwijfel of de rode markeringen op de productieversie zullen staan.

Ik heb net landelijk gezocht, nog geen 2022 Night Editions. Ik heb wel veel 2022 N Lines gezien. De laagste prijs is dichtbij, maar voor mij niet in de staat. Bij dezelfde dealer waar ik mijn '16 Sonata PHEV Limited kocht. Nieuwe 2022 Hyundai Sonata N Line te koop $33.186 | Cars.com Niet slecht. De geadverteerde prijs is inclusief documentatiekosten en gebruikt de $500 contante korting voor de Hyundai standaard financieringsrente. Ga er gewoon mee akkoord en herfinancier dan voordat u zelfs maar uw eerste betaling doet.
Ik weet dat we niet de exacte specificaties op de foto krijgen, dat doen we nooit. Dat is de KDM-versie en we hebben altijd een gecastreerde versie gekregen in vergelijking met de rest van de wereld. We krijgen echter wel een aantal dingen aan de buitenkant, zoals ik in mijn oorspronkelijke bericht aangaf. Hoe dan ook, ik vind het er goed uitzien!

#12 ·
Bedankt voor het plaatsen hiervan. Ik overweeg serieus de 2022 N-line Sonata en vind het Night Package dat je hebt geplaatst leuk, omdat ik al besloten heb om met Zwart door te gaan, omdat het de uitstraling van de meervalgrill drastisch vermindert. Ik hoop echt dat de LED-verlichting op de een of andere manier de VS haalt.

Anders kan ik beginnen met het bekijken van de Elantra N.

#14 ·
Bedankt voor het plaatsen hiervan. Ik overweeg serieus een 2022 N-line Sonata en vind het Night Package dat je hebt geplaatst leuk, omdat ik al besloten heb om zwart te blijven, omdat het de uitstraling van de meervalgrill drastisch vermindert. Ik hoop echt dat de LED-verlichting op de een of andere manier de VS haalt.

Anders ga ik misschien kijken naar Elantra N
Als je de ruimte van de Sonata niet nodig hebt, zou ik wachten op de Elantra N. De nieuwe carrosseriestijl van de Elantra lijkt voor mij erg op een kleinere versie van de Sonata. Het zou een volledige "N" moeten zijn, geen N Line, en zal veel meer prestaties hebben (286 pk in een kleinere, lichtere auto) en beschikt over LDS en een andere ophanging zoals de Veloster N.

Met een geschatte prijs van $ 30.000

#17 · (Edited)
We hebben hier ook een apart draadje over.
(4) Night Edition.. here it is | Hyundai Forums (hyundai-forums.com)

Voor de meesten van ons vinden we deze editie niet zo geweldig. Ik denk zeker dat sommigen het leuk zullen vinden en ik zal niemand bekritiseren omdat ze het krijgen - het zal net zo geweldig zijn als de gewone N Line. Velen van ons vinden gewoon dat de wielen er niet zo geweldig uitzien en dat ze al het chroom hadden moeten verduisteren.

Lijkt gewoon steil om $ 1.300 meer te vragen voor:
Koolstofvezelversterkte kunststof (CFRP) achterlipspoiler
Matzwarte 19-inch unieke lichtmetalen velgen met CFRP-middenkappen (deze lijken gewoon de SEL Plus-velgen te zijn, geschilderd - waarom de prijsverhoging?)
Rode remklauwen
Donkere chromen badges voor en achter
Matzwarte spiegelkap en bovenste deurgreepafdekkingen (carrosseriekleur op Quartz White)

Als ze dit hadden berekend en de lichtgewicht zwarte N-wielen en opgewaardeerde N-prestaties voorremmen voor die prijs, of zelfs iets meer, hadden gebruikt, dan zou dit de huidige eigenaren waarschijnlijk blij hebben gemaakt. Voor $ 1.300 hoopten de meesten van ons dat de Night Edition enkele prestatie- of extra visuele verbeteringen zou hebben, dit is gewoon een mislukking.

Voor mij zou ik graag de achterlipspoiler en de middenkappen willen hebben, en ik hoop dat ze snel beschikbaar zullen zijn, ik heb ze nog niet gezien op een online Hyundai-onderdelensite. Zal waarschijnlijk gewoon genoegen nemen met de middenkappen, ik hou van de rode cirkel, maar ik gok dat de spoiler duurder zal zijn dan ik bereid ben uit te geven voor iets echt cosmetisch.

#26 ·
Ik weet dat ik dit een tijdje geleden heb gedeeld, maar er zijn sindsdien een heleboel nieuwe mensen. Ik wou dat deze "Night Edition" een echte upgrade was geweest (uiteraard). Als je helemaal onderaan deze link kijkt, kun je zien dat ze in Korea daadwerkelijke prestatie-upgrades hebben. De N Performance-remmen zouden geweldig zijn geweest. De zwarte velgen zien er tenminste beter uit (en zijn unieker) dan de zwarte SEL-velgen. Gek om te zien hoeveel spullen je op de Koreaanse modellen kunt krijgen. Jaloers!

#31 ·
Hetzelfde als OE. Geen hellingen. Geen uitsteeksels. Dezelfde vleugel. Verschillend materiaal. De N-Line lip is helemaal niet speciaal, ze gebruiken hem ook op de Sonata Hybrid. Ik weet uit ervaring dat ik de verkeerde kofferbak op mijn auto had en met Hyundai te maken had om het goed te krijgen. Kijk van boven, achter en opzij naar je eigen. Verschillende hoeken leveren verschillende resultaten op.

#32 · (Edited)
Hetzelfde als OE. Geen hellingen. Geen uitsteeksels. Dezelfde vleugel. Ander materiaal. De N-Line lip is helemaal niet speciaal, ze gebruiken hem ook op de Sonata Hybrid. Ik weet uit ervaring dat ik de verkeerde kofferbak op mijn auto had en met Hyundai te maken had om het goed te krijgen. Kijk vanaf de bovenkant, achterkant en zijkant naar die van jou. Verschillende hoeken leveren verschillende resultaten op.
View attachment 462790
Ik ben het er niet mee eens. De vorm is absoluut anders.

Foto hieronder van de mijne, je kunt duidelijk zien dat het uiteinde van mijn OE N Line spoiler dat tegen het achterlicht aan komt, gelijk ligt met het achterlicht en niet gebogen is op de buitenste hoekrand zoals de Night Edition op de foto die je hebt geplaatst, mijn OE N Line deck spoiler is vierkant en plat met hoeken van 90 graden.

Image

Image

Ik dacht dat de spoiler van echt carbon fiber was, maar het ziet ernaar uit dat hij hydro-gedipt is, dat is nu lame.

#44 ·
Net van mijn vriend gekregen die in de verkoop zit bij I.E. Hyundai in Loma Linda Ca. Vers van de vrachtwagen. Precies zoals ik al zei. Dezelfde vleugel alleen in carbon.
Wow, erg koppig, hè? HET IS NIET DEZELFDE VLEUGEL MAN!!! Bezit je een N line standaard? Ik wel, dat is NIET hetzelfde als mijn vleugel, jeetje man, stop er op een gegeven moment gewoon mee, je zit fout.🤬