Hyundai Forums banner

Reflektory Elantra Limited 2015

15K views 24 replies 15 participants last post by  Bismarck318  
#1 ·
Mam nadzieję, że publikuję to we właściwym miejscu. Nadal intensywnie korzystam również z funkcji wyszukiwania.

Właśnie kupiłem Elantrę Limited z 2015 roku, a reflektory (światła do jazdy dziennej, mijania i prawdopodobnie drogowe oraz przeciwmgielne) mają dość brzydki żółty kolor w porównaniu do części reflektora wyglądającej jak dioda LED (chłodna biała podświetlana listwa, która się wokół owija).

Jestem tutaj totalnym nowicjuszem, który próbuje to ulepszyć.

Myślę, że chcę wymienić żółte światła na światła o znacznie chłodniejszym białym kolorze, aby nie kolidowały z częścią wyglądającą jak dioda LED.

Jakich typów żarówek powinienem szukać i czy są jakieś samouczki online, jak je wymienić? Używam mojego google-fu, aby uzyskać informacje, jakie mogę uzyskać, a wszelka pomoc byłaby mile widziana. Dzięki!

#2 ·
Wybrałem ten styl LED

Zaktualizowałem teraz światła przeciwmgielne, pierwsze, które kupiłem (inny styl) były dla mnie zbyt niebieskie.

Dobry wzór wiązki ze światłami projekcyjnymi i plug and play.

#3 ·
Próbowałem tych samych diod LED co solman98 w moich reflektorach aftermarket i miałem pozornie bardzo różne wyniki. Wyjście LED było do niczego i było znacznie słabsze niż standardowe reflektory halogenowe.

Byłem podekscytowany, żeby je wypróbować, ale mnie zawiodły... więc sugeruję, żeby wybrać zestaw HID. Kolor 5500K.

#5 ·
Próbowałem tych samych diod LED co solman98 w moich reflektorach aftermarket i miałem pozornie bardzo różne wyniki.. wyjście LED było do niczego i było znacznie słabsze niż standardowe reflektory halogenowe.

Byłem podekscytowany, żeby je wypróbować, ale mnie zawiodły... więc sugeruję, żeby wybrać zestaw HID. Kolor 5500K.
Widziałem wiele skarg na reflektory aftermarket, nie tylko dla Hyundai'a.

#4 ·