Hyundai Forums banner
1 - 12 of 12 Posts
Discussion starter · #3 ·
Nee, het is geen Sonata. Het is een conceptmodel genaamd Intrado :
Hyundai Intrado - Nissan Juke Rival
Ziet er goed uit, mijn vrouw is dol op de Juke, maar ik blijf haar vertellen dat de auto verschrikkelijk is, dus we hebben in plaats daarvan voor een Tucson gekozen.
Moet de info voor haar verbergen voordat ze alweer een nieuwe auto wil kopen lol

Image

Hmmm....een camera in plaats van een achteruitkijkspiegel...

Het zou een Juke-concurrent moeten zijn? Vrouwen zullen het nooit kopen.

Het ziet er gewoon een beetje te agressief uit. Ik vind de behandeling aan de achterkant leuk, waar ze proberen het op een kofferbak te laten lijken. Als ze dat met de rest van de ca...eh, tru...eh, voertuig zouden doen, zou het er misschien wat beter uitzien.

Ik maakte de Juke belachelijk. 68% van de kopers zijn vrouwen.

Ik vind het leuk. Als Hyundai het bouwt, weet je dat het er niet zo uit zal zien. En het zal veel koolstofvezel laten vallen.

Ik zag op de chassisweergave dat er Hyosung stond. De volgende keer dat je een geldautomaat in de winkel ziet, bekijk hem dan eens...

Ze moeten componenten leveren voor de aandrijflijn of het management.

Ik weet zeker dat als/wanneer ze het in productie nemen, het waarschijnlijk een 3-deurs model zal worden. Zoals het is, vermoed ik dat de carrosserie te veel flexibiliteit zou hebben. Kijk maar naar de enorme leegte als de deuren open zijn. Ik betwijfel of dat ontwerp het goed zou doen in de veiligheidstests voor passagiers. Ik vraag me ook af wat de deuren gesloten houdt?

Momenteel kunnen ze een camera toevoegen aan de achteruitkijkspiegel, maar de achteruitkijkspiegel niet vervangen door een camera.

En tenzij er een tweede scherm aan de linkerkant is, zullen de advocaten nooit een achteruitkijkcamera voor de bestuurderskant toestaan.

Met de camera voor de passagierskant kijk je naar de passagierskant terwijl je de spiegel, het zicht door de ramen en het centraal geplaatste scherm controleert.

Met een camera voor de bestuurderskant zou je naar het centraal geplaatste scherm moeten kijken, waardoor je ogen worden afgeleid van de richting waarin je draait. Dus zouden ze nog een scherm aan de linkerkant moeten toevoegen (waar??) of ze creëren een wettelijke aansprakelijkheid.

De binnenspiegel zou vervangen kunnen worden als de wetten zouden worden veranderd. Op dit moment specificeren ze "spiegel"; ze zouden "spiegel of apparaat dat een duidelijk zicht op de achterkant van de auto mogelijk maakt" moeten specificeren.

Voor mij zijn de lijnen op de Juke onhandig en lelijk. Bob Lutz zei (en ik parafraseer), "De verkoop van de Juke is afgevlakt. Waarschijnlijk heeft iedereen die dat ontwerp leuk vond het al en ze moeten wachten tot die groep een auto afdankt om er een andere te kopen."

Lelijke auto. Rechtstreeks naast de Pontiac Aztek The Pontiac Aztek Debacle - An Insider's Take On How Bad Cars Happen

Het is slechts een conceptmodel, dus alles kan. Ik ben er zeker van dat de camera's samen met de achterportieren worden weggegooid tegen de tijd dat het wordt herontworpen tot iets dat ze daadwerkelijk in productie zouden kunnen nemen.
De zelfmoorddeuren achterin zijn de beste eigenschap. Stel je voor hoe gemakkelijk het zou zijn om in en uit de auto te stappen. Maar er was een Honda Element SUV en die had een zelfmoorddeur achterin. Maar je moest de voordeur openen om de achterdeur te openen. Het maakte het voordeel een beetje ongedaan.Als Rolls Royce zelfmoorddeuren kan maken, kan Hyundai dat zeker ook.http://images.autoworldnews.com/data/images/full/15614/2015-rolls-royce-ghost-doors-open.jpg?w=600

Als Rolls Royce zelfmoorddeuren kan maken, kan Hyundai dat zeker ook.
Ja, er zijn een paar auto's met "zelfmoorddeuren", maar over het algemeen is er, net als bij de RR, een 'B'-stijl tussen de deuren om de deuren iets te geven om op vast te klikken en om de carrosserie te verstevigen. Ik zou erg verrast zijn als dat Hyundai-ontwerp ĂĽberhaupt in productie zou gaan.

Ja, er zijn een paar auto's met "zelfmoorddeuren", maar over het algemeen is er, net als bij de RR, een 'B'-stijl tussen de deuren om de deuren iets te geven om op vast te klikken en om de carrosserie te verstevigen. Ik zou erg verbaasd zijn als dat Hyundai-ontwerp zelfs in productie zou gaan.
De Honda Element had die B-stijl niet. Ik begrijp dat het populair was bij bestuurders met mobiliteitsproblemen omdat het opbergen van rolstoelen gemakkelijk was. Maar zoals ik al zei, moest je de voordeur openen om de achterdeur te openen en de achterdeuren hadden pop-open ramen (zoals een minivan) en geen neerrolbare ramen. Ik heb er een bekeken en de deuren hebben het idee gedood (samen met de slechte recensies in de tijdschriften). http://www.thesupercars.org/wp-content/uploads/2011/07/2011-Honda-Element-Side-Opn-Doors.jpg

1 - 12 of 12 Posts