De bestandsnaam is "Sonata Redesign", maar ik betwijfel echt of dit een Sonata is, lol. Is dit slechts een prototype? Of gewoon een photoshop?
Ziet er goed uit, mijn vrouw is dol op de Juke, maar ik blijf haar vertellen dat de auto verschrikkelijk is, dus we hebben in plaats daarvan voor een Tucson gekozen.Nee, het is geen Sonata. Het is een conceptmodel genaamd Intrado :
Hyundai Intrado - Nissan Juke Rival
De zelfmoorddeuren achterin zijn de beste eigenschap. Stel je voor hoe gemakkelijk het zou zijn om in en uit de auto te stappen. Maar er was een Honda Element SUV en die had een zelfmoorddeur achterin. Maar je moest de voordeur openen om de achterdeur te openen. Het maakte het voordeel een beetje ongedaan.Als Rolls Royce zelfmoorddeuren kan maken, kan Hyundai dat zeker ook.http://images.autoworldnews.com/data/images/full/15614/2015-rolls-royce-ghost-doors-open.jpg?w=600Het is slechts een conceptmodel, dus alles kan. Ik ben er zeker van dat de camera's samen met de achterportieren worden weggegooid tegen de tijd dat het wordt herontworpen tot iets dat ze daadwerkelijk in productie zouden kunnen nemen.
Ja, er zijn een paar auto's met "zelfmoorddeuren", maar over het algemeen is er, net als bij de RR, een 'B'-stijl tussen de deuren om de deuren iets te geven om op vast te klikken en om de carrosserie te verstevigen. Ik zou erg verrast zijn als dat Hyundai-ontwerp ĂĽberhaupt in productie zou gaan.Als Rolls Royce zelfmoorddeuren kan maken, kan Hyundai dat zeker ook.
De Honda Element had die B-stijl niet. Ik begrijp dat het populair was bij bestuurders met mobiliteitsproblemen omdat het opbergen van rolstoelen gemakkelijk was. Maar zoals ik al zei, moest je de voordeur openen om de achterdeur te openen en de achterdeuren hadden pop-open ramen (zoals een minivan) en geen neerrolbare ramen. Ik heb er een bekeken en de deuren hebben het idee gedood (samen met de slechte recensies in de tijdschriften). http://www.thesupercars.org/wp-content/uploads/2011/07/2011-Honda-Element-Side-Opn-Doors.jpgJa, er zijn een paar auto's met "zelfmoorddeuren", maar over het algemeen is er, net als bij de RR, een 'B'-stijl tussen de deuren om de deuren iets te geven om op vast te klikken en om de carrosserie te verstevigen. Ik zou erg verbaasd zijn als dat Hyundai-ontwerp zelfs in productie zou gaan.