Waarom moeten autofabrikanten nog steeds hardware gebruiken die ze kennen, met roest en zichzelf vastlassen aan de bevestigingsmiddelen? Het is belangrijk dat we werkende lichten hebben en een van mijn kentekenplaatverlichting werkte niet. De schroeven zijn er naar mijn mening nog nooit uitgehaald en waren waarschijnlijk zo en zijn vorig jaar tijdens de veiligheidskeuring goedgekeurd. Het lukt me alleen om een van de schroeven (Philipskop, die ik haat) eruit te halen. De andere 3 waren vastgeroest aan de stalen veerklemmen die achter de lensconstructie werden gebruikt. Eén kwam eruit na het boren met een linkse tap en de andere twee verdraaiden de koppen er direct af. Hun tapeinden zaten zo vast dat een bankschroef ze nauwelijks los kreeg. Ik heb beide lampen vervangen door een paar LED-lampen waarvan ik er extra had, gebruikt op de achterste vrije ruimte, ook geprobeerd in de kaartleeslamp, maar ze zijn te blauw en niet zo helder als de lampen die ik eruit haalde. Goed genoeg voor kentekenplaatverlichting, en ze zullen nu niet meer doorbranden. Ik vond een paar roestvrijstalen schroeven in een onderdelenlade die niet de exacte diameter hebben, maar de klemmen wel vasthouden.