Hyundai Forums banner

Blue Link werkt niet als het koud is?

3.7K views 6 replies 5 participants last post by  Murtaza  
#1 ·
Heeft iemand anders problemen gehad met Blue Link en starten op afstand via de app als het koud is buiten? Dit is al eerder gebeurd, een paar dagen een paar maanden geleden, maar ik dacht dat het gewoon problemen met de mobiele service in mijn omgeving waren, omdat het werkte toen de auto op het treinstation stond, maar niet bij mijn huis. Vandaag was het echter 30 °F en de app kon de auto niet starten. Terugdenkend aan de vorige keer dat ik problemen had, was het ook koud en lag er ijs op de auto. Heeft iemand anders deze ervaring gehad?

#2 ·
Nee. De enige keer dat ik problemen heb gehad met de blauwe link, is wanneer het signaal wordt belemmerd doordat de auto zich op een locatie bevindt waar het signaal hem niet kan bereiken, of (in de auto die mijn vrouw gebruikt) al een tijdje niet is gereden. Ik heb nooit problemen gehad met de blauwe link als het om het weer gaat. Ik heb de afgelopen 10 jaar 7 Sonata's gehad met blauwe link actief en de bovengenoemde storingen zijn tot nu toe de enige problemen.

#3 ·
Nee. De enige keer dat ik problemen heb gehad met de blauwe link, is wanneer het signaal wordt belemmerd doordat de auto zich op een locatie bevindt waar het signaal het niet kan bereiken, of (in de auto die mijn vrouw gebruikt) al een tijdje niet is gereden. Ik heb nog nooit problemen gehad met de blauwe link als het om het weer gaat. Ik heb de afgelopen 10 jaar 7 Sonata's gehad met blauwe link actief en de bovengenoemde storingen zijn tot nu toe de enige problemen.
Bedankt voor de input. Het is alleen vreemd dat het zonder problemen heeft gewerkt sinds de vorige dagen toen de temperaturen daalden. Ik zal zien wat er vanavond in de trein en dan 's ochtends gebeurt. Weet je wie de mobiele service levert die Blue Link gebruikt?

#4 ·
Ik heb geen idee welke service Blue Link gebruikt? Het kan geen hele snelle zijn.

#6 ·
Vroeger had ik problemen met mijn 2018 Sonata als het koud was en ik er een paar dagen niet mee had gereden. De Bluelink-app kwam dan gewoon terug met de melding dat de afstandsstart mislukt was. Ik heb een keer de technische ondersteuning gebeld en zij lieten me het infotainmentscherm opnieuw opstarten met de penvormige knop in de hoek van het scherm. Ik denk dat hierdoor de app werd gedwongen om opnieuw verbinding te maken met de auto en het werkte weer. Ik heb deze oplossing een paar keer gebruikt in de winter.