Hallo allemaal, ik hoop hier op een beetje hulp. Ik heb een 14 Santa Fe Sport en de achterklep gaat niet open. Ik kan vergrendelen of ontgrendelen met de afstandsbediening of de knop in de deur, maar ik hoor niets gebeuren bij de achterklep. Als ik de open klep op de afstandsbediening ingedrukt houd, knipperen de lichten twee keer zoals het hoort, maar de klep gaat nog steeds niet open. Ik heb een nieuw vergrendelingsmechanisme gekocht, ervan uitgaande dat dat het probleem was, maar geen succes. Het is geen elektrische achterklep, maar een handmatige. De enige manier om hem te openen is door door de achterbank te kruipen en het vergrendelingsmechanisme handmatig van binnenuit te openen. Mijn volgende stap is dat misschien de knop op de achterklep kapot is? Ik weet niet zeker of dat de vergrendeling zou stoppen of niet, aangezien ik geen bedradingsschema kan vinden. Ik vraag me gewoon af of iemand dit is tegengekomen of dat iemand een goed elektrisch begrip heeft dat me zou kunnen helpen. Sorry voor de lange post, ik probeer de details zo duidelijk mogelijk te maken. Bedankt bij voorbaat