Hyundai Forums banner

1 - 4 of 4 Posts

·
Registered
3,650 Posts
Discussion Starter #1
The designers really think of small details. First signs of warm weather here in the NE yesterday so I closed the roof shade as well as the rear sunshade during the day. Then I notice when we get in the car and I put it in reverse, the rear shade automatically opens while you back up and then closes again when you go back into drive. The shade is not opaque as a side note so you can in fact see right through it.

·
Registered
3,650 Posts
Discussion Starter #3
It is a cool feature. Actually, the rear shade raises back up when you go 10 miles per hour in drive.
Have to check that out - I thought it went back up as soon as I put it back in drive. Cool in any event (no pun intended:))

·
Registered
1 Posts
Olá amigos, saudações.
Estou com um problema no pára-sol / cortina traseira do azera, quando acionado pelo botão, nada acontece, escuto apenas um baixo ruído "cleck" e o pára-sol não abaixa. Ele travou alto como da outra vez. Há um tempo atrás isso ocorreu, retirei o pára-sol do carro e testei fora do veículo e funcionou perfeitamente, sem precisar consertar nada. Instalei novamente no azera e permaneceu funcionando .. Porém, agora o problema voltou a ocorrer, depois de quase 1 ano que foi instalado. Não estou afim de desmontar tudo de novo, dá muito trabalho. Alguém pode me dizer o que posso fazer para solucionar o problema de vez?
Abraços.

1 - 4 of 4 Posts